Welkom bij Schrik-draad.nl

Retourneren:

 

Op deze pagina vindt u informatie over het retourneren van onbeschadigde of beschadigde artikelen. Neem voor het retourneren van atrikelen altijd vooraf contact op met Weide-artikelen.nl

 

Retourneren van onbeschadigde artikelen:

 

U kunt de meeste artikelen die u bij ons gekocht heeft, tegen bepaalde voorwaarden kosteloos retourneren binnen 21 kalenderdagen. Neem contact met ons op zodra u er achterkomt dat u te veel artikelen heeft besteld.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Weide-artikelen.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een track & trace nummer en bewaar deze goed.

Voor artikelen die op de juiste wijze geretourneerd zijn komt de betalingsverplichting te vervallen of wordt het door u betaalde bedrag teruggestort op uw rekening. 

De verzendkosten voor onbeschadigde artikelen zijn voor uw rekening.

 

Retourneren van verkeerde of beschadigde artikelen:

 

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd artikel ontvangt. Wanneer een artikel defect is bij ontvangst of u ontvangt een verkeerd artikel, dan verzoeken wij u vriendelijk om direct na ontvangst, maar uiterlijk binnen 2 maanden contact met ons op te nemen.

De verzendkosten voor het retourneren van beschadigde of verkeerd geleverde artikelen zijn voor rekening van Weide-artikelen.nl

 

Wijze van verzending:

 

Wanneer u de retourzending vanuit Nederland verstuurt en deze past niet door de brievenbus, dan kunt u het pakket afgeven op een agentschap van MyParcel. Pakketten voorziet MyParcel van een 3S code. Met deze code is het voor u mogelijk om het verzendtraject van pakket te volgen via de site van MyParcel www.myparcel.nl en zo te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Vraagt u op het postagentschap daarom altijd om het 3S nummer.

Vanuit België kunt u uw retourzending inleveren bij een Kiala Punt. Op de website Kiala vindt u het dichtstbijzijnde Kiala Punt. Van Kiala ontvangt u een verzendbevestiging voorzien van een barcode. Met deze code kunt u het verzendtraject van het pakket volgen op Kiala en zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen.
 

Terugbetaling:

 

Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Bij het retourneren van onbeschadigde artikelen ontvangt u geen vervangend exemplaar. Wij betalen het door u betaalde bedrag terug of uw betalingverplichting komt te vervallen als u nog niet heeft betaald. Heeft u buiten uw schuld een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen sturen wij u per omgaande een vervangend artikel. Als u aangeeft dat u geen vervangend artikel wenst, betalen wij het door u betaalde bedrag terug op uw rekening en komt uw betalingsverplichting te vervallen.

 

Retour buiten de voorwaarden:

Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder factuur of pakbon terugstuurt, dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Ook kunnen wij in dat geval besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen. 
Neem contact op met onze klantenservice in geval van twijfel.

 

Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij gebruiken cookies om het winkelen bij Schrik-draad.nl gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.